niedziela, 14 lutego 2016

Gadżety, czyli co każdy fan lubi najbardziej... - bransoletka z serii Atak Tytanów







BRANSOLETKA

ATAK TYTANÓW





Cześć! Dzisiaj przygotowałam dla Was post zupełnie inny niż te, które do tej pory publikowałam. Ostatnio wpadł mi do głowy pomysł, aby jakoś urozmaicić mojego bloga. Wymyśliłam, że oprócz recenzji książek będziecie mogli zobaczyć u mnie również przeróżne gadżety dla osób, które uwielbiają daną powieść lub mangę. Mam nadzieję, że posty tego typu się Wam spodobają i chętnie będziecie je czytać. :))





Jako pierwszą chciałabym pokazać Wam moją ukochaną bransoletkę z serii Shingeki no Kyjoin, znanej w Polsce jako Atak Tytanów. Obejrzałam anime ponad rok temu, ale dalej uwielbiam tę historię. Jakiś czas temu sięgnęłam również po spin-off tej arcypopularnej mangi, którego recenzje możecie przeczytać klikając tutaj. Planuję wkrótce przeczytać całą serię, wydaną przez wydawnictwo J.P Fantastica.



Jestem wielką fanką SnK. Bransoletkę dostałam na urodziny. Od kiedy tylko zobaczyłam ją na stronie od razu się w niej zakochałam! Byłam bardzo szczęśliwa, kiedy w końcu mogłam dumnie nosić ją na ręce pokazując innym mój fandom.


 Bransoletka jest  prześliczna. Jest brązowo - granatowa. Ma cudowne kolory i urocze koraliki. Symbol zwiadowców jest wyraźny i bardzo ładny. Rzuca się w oczy. Kolejną, bardzo ważną zaletą bransoletki jest wytrzymałość. Mimo, że mam ją od prawie roku i często w niej chodzę jest w stanie idealnym. Nic się nie urwało ani nie odpadło. Jedyną rzeczą do której mogę się przyczepić jest nieprzyjemny zapach. Z czasem nie jest on jednak tak wyraźny.


Uważam, że to świetny gadżet dla każdego fana SnK. Pasuje ona zarówno do dziewczyn jak i do chłopców. Świetnie wygląda w prawie każdej stylizacji. Jest idealna na prezent. Każdy, kto kocha tę serię ucieszy się z takiego gadżetu :))







Spodobała ci się bransoletka?
Możesz kupić ją na mangarden.pl 
Cena -  29,00 zł

















Follow me @worldfrombook