sobota, 19 marca 2016

Gadżety, czyli co każdy fan lubi najbardziej... - torba z motywem książki "Eleonora & Park"


TORBA Z MOTYWEM KSIĄŻKI "ELEONORA & PARK"




"Eleonora miała rację - nigdy nie wyglądała ładnie. Wyglądała jak dzieło sztuki, a sztuka nie może być po prostu ładna; sztuka ma wywoływać emocje."


Widzę, że posty tego typu się wam spodobały :) Dzisiaj pokażę Wam świetną torbę, którą udało mi się dawno, dawno temu wygrać w konkursie na fanpage'u Rainbow Rowell książki

Kiedy paczka z nagrodą przyszła, pamiętam, że największym zaskoczeniem był materiał z jakiego torba została wykonana. Jest bardzo solidna. Zmieści się w niej wiele rzeczy. Nosiłam ich nieraz naprawdę bardzo dużo. a ona ani razu się nie porwała. Wzór na torbie również jest bardzo trwały. Często ją prałam i dalej idealnie się trzyma.

Torba jest prześliczna. Strasznie podoba mi się motyw z książki. Jest ciekawy i uroczy. Również warto zwrócić uwagę na te rewelacyjne, czarne uszy! Całość wygląda przecudownie.

Bardzo lubię torby tego typu. Są lekkie i bardzo wygodne. Często zabieram ją na zakupy, dodatkowe zajęcia czy do biblioteki. Dumnie pokazuję, że uwielbiam historię Rainbow Rowell. Kilka razy zdarzyło się, że ktoś, kto przeczytał książkę zwrócił uwagę na torbę. Czasem nawet miło porozmawiałam z kimś na temat powieści. Jest to kolejna ogromna zaleta fandomowych gadżetów - możesz poznać kogoś, kto lubi to co ty :)

Zapraszam również do przeczytania recenzji książki ---> klik













Follow me @worldfrombook