czwartek, 14 lipca 2016

Unpopular Opinions Book Tag


__________________________________
______________________________________

1. Popularna książka lub seria, której nie lubisz.

Jeżeli chodzi o serie to jest to zdecydowanie "After". Ta książka to moim zdaniem jedna wielka porażka. Po prostu dno totalne. Nie dałam rady dokończyć pierwszej części. Książkom Anny Todd mówię NIE.



2. Popularna książka lub seria, którą lubisz, a inni 

nie.

Z tym pytaniem miałam spory problem. Mój wybór jednak padł na "Niezgodną". Zauważyłam, że w ostatnim czasie bardzo dużo osób krytykuje tę książkę. Co prawda czytałam ją już bardzo dawno, ale miło wspominam spędzony z nią czas. Po kolejne tomy już niestety nie sięgnęłam ponieważ nie miałam takiej możliwości. Być może kiedyś to nadrobię.



3. Miłosny trójkąt, w którym nie podobało się Tobie 

kto z kim skończył.

UWAGA SPOILER Z "IGRZYSK ŚMIERCI"!
Oczywiście Kattniss, Peeta i Gale. Moim zdaniem, główna bohaterka zdecydowanie bardziej pasuje do przyjaciela z dzieciństwa. Miłość do syna piekarza miałam wrażenie, że była taka... sztuczna. Szkoda, że pani Collins zakończyła to tak, a nie inaczej.




4. Popularny gatunek literacki, po który rzadko 

sięgasz.

Zdecydowanie kryminały i powieści detektywistyczne. Jakoś nie ciągnie mnie do zbrodni i szukania sprawcy. Co prawda, postanowiłam dać szansę książkom tego typu i wkrótce się za jedną zabieram. Zobaczymy jak to będzie...




5. Popularny bądź uwielbiany bohater, którego Ty 

nie lubisz

Mare z "Czerwonej Królowej". Nienawidzę jej! To tak głupiutka, pusta, denerwująca dziewczyna, że czasami nie mogłam z nią wytrzymać. Widać, że autorka chciała zrobić taką pyskatą, pewną siebie buntowniczkę. Totalnie jej nie wyszło. Mare czasem zachowuje się jak obrażone na cały świat, rozkapryszone dziecko. Denerwuje się, że srebrnokrwiści oceniają czerwonych ze względu na kolor krwi, a sama to robi! Wszyscy Srebrni są źli, cały świat jest zły, ona to im dopiero pokaże! Grrr


tumblr.com



6. Popularny autor, do którego nie jesteś 

przekonany.

Tutaj mogę was nieźle zaskoczyć. Jest to Jojo Moyes. Przeczytałam "Zanim się pojawiłeś" i na tym zakończę moją przygodę z ksiażkami tej autorki.





7. Popularny wątek/motyw, którego masz już dosyć.



Trójkąt miłosny. Nie cierpię!!! Nie będę się rozpisywać. Problemy typu "którego chłopaka wybrać" są po prostu żałosne.





A na zdjęciu przypadek jednego z najbardziej znanych i beznadziejnych trójkątów miłosnych

8. Popularna seria, której nie chcesz przeczytać.

Grey. Tego chyba nie trzeba tłumaczyć...





9. Mówi się, że „Książka jest zawsze lepsza od 



filmu”, 



ale który film lub serial, podobał Ci się bardziej niż 



książka?


Na to pytanie nie jestem w stanie odpowiedzieć ponieważ nie oglądam ani filmów ani seriali. Możecie polecić mi coś fajnego, to chętnie spróbuję się za coś wziąć:))




Follow me @worldfrombook