Książki, które muszę przeczytać w 2017



Zainspirowałam się filmikiem Marthy Oakiss i postanowiłam podobnie podzielić ten post na kategorie, ponieważ bardzo spodobał mi się ten pomysł:) Są tutaj te, które wymyśliła youtuberka, ale dodałam też kilka własnych


KSIĄŻKI, KTÓRE CHCĘ PRZECZYTAĆ W 2017 ROKU BO...



1. bo długo czekają na półce

Znalezione obrazy dla zapytania dawca lois lowry

Znalezione obrazy dla zapytania STRAŻNICZKA KSIĄŻEK

2. bo nie wiem co było dalej

Znalezione obrazy dla zapytania DELIRIUM KSIĄŻKA TRYLOGIA

Znalezione obrazy dla zapytania diabelskie maszyny

Znalezione obrazy dla zapytania wojownicy tom 4

3. bo to nowość, która mi się śni

Znalezione obrazy dla zapytania gniew i świt





4. bo wszyscy mi polecają

Znalezione obrazy dla zapytania szklany tron

5. bo zaczęłam tę książkę i jej nie dokończyłam

Znalezione obrazy dla zapytania przeklęte dziecko

6. bo chciałabym do niej wrócić

Znalezione obrazy dla zapytania złodziejka książek

Znalezione obrazy dla zapytania harry potter książki

7. bo bardzo lubię tego autora/autorkę

Znalezione obrazy dla zapytania drużyna flanagan


8. bo dawno nie sięgałam po ten gatunek


Znalezione obrazy dla zapytania sherlock manga pl
i bo Sherlock

9. bo lubię (czytaj: mam obsesje) film/serial

Znalezione obrazy dla zapytania SHERLOCK KSIĄŻKA

Czytaliście którąś z tych książek? Co o nich myślicie?


Popularne posty