poniedziałek, 19 grudnia 2016

# book tag # harry potter

Zimowy Tag Książkowy


Część! Czy wiecie, że jest już 19 grudnia? Wow! Nie wiem jak wam, ale mi ten czas zleciał w mgnieniu oka. Mam wrażenie, że wczoraj leżałam jeszcze na hamaku, wygrzewając się w letni dnień, a teraz wyglądając przez okno widzę świat pokryty śniegiem i przygotowuję się do zbliżających się świąt. Z tej okazji postanowiłam zrobić Zimowy Tag Książkowy. Już bardzo dawno nie było postów tego typu, mimo że bardzo lubię je robić. Zaczynajmy!


(tumblr)





KAKAO - KSIĄŻKA, KTÓRA ROZGRZEWA SERCE.

Znalezione obrazy dla zapytania harry potter kamień filozoficzny

Historię o słynnym czarodzieju wybrałam ze względu na bardzo duży sentyment. Za każdym razem kiedy czytam ją ponownie powracają cudowne wspomnienia i aż się robi ciepło na sercu. Nie macie tak?

ŚNIEG - KSIĄŻKA Z BIAŁĄ OKŁADKĄ

Zauważyłam, że książki z białą okładką przeważają w mojej biblioteczce. Jest ich mnóstwo i prawie każda jest piękna. Bardzo ciężko jest wybrać jedną, ale skoro to zimowy tag to mój wybór padł na zbiór opowiadań "W śnieżną noc". 

Znalezione obrazy dla zapytania w śnieżną noc


MIKOŁAJ - GRUBA KSIĄŻKA LUB DŁUGA SERIA

Chyba nie zaskoczę was, wybierając tu moją wielką miłość - Zwiadowców:)

Znalezione obrazy dla zapytania zwiadowcy seria


RÓZGA - KSIĄŻKA, KTÓREJ CZYTANIE BYŁO MĘKĄ

Mmm... Komentarz jest chyba zbędny. Pozdrawiam wszystkich drugoklasistów!

Znalezione obrazy dla zapytania pan tadeusz greg


PREZENT - BARDZO DOBRA KSIĄŻKA, KTÓRĄ MOŻESZ KAŻDEMU POLECIĆ

Dłuuuugo się zastanawiałam. Naprawdę. Jest mnóstwo tytułów, które mogłabym umieścić w tym miejscu. Wygrał jednak "Jedyny i niepowtarzalny Ivan" - wspaniała książka, którą moim zdaniem każdy powinien przeczytać. (recenzja)


Do wykonania tego Tagu nominuję:
Tag nie został stworzony przeze mnie. Niestety nie mogę znaleźć jego autora/autorki :(

Follow me @worldfrombook