Na półce z ulubionymi książkami: Z Nosem w Książkach (1)



Dzień dobry! W ten zimowy wieczór do głowy wpadł mi pewien pomysł. Co powiecie na serie postów, w której różni miłośnicy książek opowiedzą wam o swoich 5 ulubionych tytułach? Zerkniemy na półkę z ulubionymi powieściami miłośników czytelnictwa. Kto wie, może znajdziecie tu coś dla siebie?

Zaczniemy oczywiście ode mnie. Pokażę wam, które książki zajmują szczególne miejsce w moim sercu i którymi warto się zainteresować.


1. "Złodziejka książek"

Zachwalałam tę książkę bardzo dawno temu. Jest to jedna z najpiękniejszych powieści, jakie miałam okazję przeczytać. To niezapomniana lektura, której akcja osadzona jest w czasach II Wojny Światowej. Opowiada o przyjaźni, rodzinie i miłości. Należy do tych, których łatwo się nie zapomina.

 Znalezione obrazy dla zapytania złodziejka ksiązek


2. "Oddam Ci Słońce"

Pięknie napisana historia, której główni bohaterowie muszą się zmierzyć z trudami życia. Niesamowita książka, o cudownym, artystycznym klimacie. Porusza wiele problemów i zmusza czytelnika do myślenia. Wyróżnia się na tle innych książek młodzieżowych i jest moim numerem 1 w  tej kategorii.


3. "Jedyny i niepowtarzalny Ivan"

Niezwykła. Wspaniała opowieść cudownego Goryla, która mam nadzieję, że uświadomi ludziom, jak wielką krzywdę robią dzikim zwierzętom, trzymanym za klatkami. Widzimy ludzkie wady, głupie zachowanie oczami goryla Ivana. Idealna zarówno dla tych młodszych, jak i dla starszych czytelników.

Znalezione obrazy dla zapytania jedyny i niepowtarzalny ivan


4. "Wybacz mi, Leonardzie"

Matthew Quick to mój ulubiony autor. Jego książki zawsze robią na mnie ogromne wrażenie. "Wybacz mi, Leonardzie" to powieść, dotykająca wielu ważnych tematów, z którymi współcześni ludzie mają do czynienia. Nietuzinkowi bohaterowie, niezwykła historia i do tego rewelacyjny styl pisania.



5. "Zwiadowcy. Ruiny Gorlanu"

Pierwsza część serii, do której jestem szalenie przywiązana i dosyć często przewija się w moich postach. Opowieść o przyjaźni, zaufaniu, szukaniu własnego miejsca na świecie, przepełniona przygodami. Już od pierwszych stron wciąga do swojego świata. Niezwykli bohaterowie, cudowny świat. Rewelacyjna literacka przygoda, której będziecie chcieli więcej!

Znalezione obrazy dla zapytania zwiadowcy


A może chcielibyście podzielić się swoimi ulubionymi książkami?
Jeżeli tak, to możecie napisać do mnie na adres:
znosemwksiazkach.k@gmail.com

Popularne posty