niedziela, 8 stycznia 2017

The Sims - Book TAG [autorski]

Sul sul! Nie ma chyba osoby, która nie wiedziałaby czym jest gra the sims. Prawie każdy chociaż raz w nią grał. Ma ogromne grono fanów na całym świecie. Zaliczam się do nich i ja. Teraz rzadko zdarza mi się pobawić w simowym świecie, ale kiedyś robiłam to po prostu nałogowo. Umiałam całymi dniami tworzyć wirtualnych ludzi i kierować ich losami.



Swoją przygodę z simsami zaczęłam jako dziecko, jeszcze za nim wyszła trzecia część. Mam ogromną kolekcję płyt. Przeważają w niej zdecydowanie dodatki do Sims 2. To właśnie od nich zaczęła się moja wielka miłość i mam do dwójki największy sentyment. Chyba na zawsze kojarzyć mi się będą z dzieciństwem.

Ponieważ kocham i książki i gry stwierdziłam, że super będzie to połączyć i stworzyć tag książkowy. Wiem, że robiony jest już przez zagranicznych blogerów, ale pytania (które na początku planowałam jedynie przetłumaczyć) niezbyt mi się podobały. Mój opierać się będzie na dodatkach, a nie pojedynczych elementach gry. Mam nadzieję, że spodoba się wszystkim fanom simsów! :)


The Sims
Książka z dzieciństwa

Znalezione obrazy dla zapytania martynka

Chyba nie ma dziewczyny, która nie znałaby serii o przeuroczej Martynce


The Sims 3 Zwierzaki
Książka w której głównym bohaterem jest zwierzę.

Znalezione obrazy dla zapytania jedyny i niepowtarzalny ivan

Przepiękna powieść o przyjaźni i cierpieniu, doświadczanym przez zwierzęta w niewoli.


The Sims 3 Wymarzone podróże
Książka, której bohaterzy dużo podróżują

Znalezione obrazy dla zapytania kroniki saltamontes nowe życie


The Sims 3 - Na studiach
Książka, której główni bohaterowie studiują

Znalezione obrazy dla zapytania fangirl



The Sims 3 - Nie z tego świata
Ulubiona książka fantasty

Znalezione obrazy dla zapytania harry potter książka


The Sims 3 - Zostań gwiazdą
Książka, w której bohater jest sławny

Znalezione obrazy dla zapytania byłam tu

Pamiętam, że jeden z bohaterów miał dosyć znany zespół


The Sims 2 - Czas wolny
Książka, której bohaterowie mają ciekawe zainteresowania/pasje

Podobny obraz

Wyjątkowa miłość do sztuki.


The Sims 2 - Cztery pory roku
Książka, której akcja ma miejsce podczas twojej ulubionej pory roku

 Znalezione obrazy dla zapytania ogień i lód
zima:)

The Sims Średniowiecze
Książka, której akcja osadzona jest w realiach średniowiecza (świat, wygląd i zachowanie bohaterów)

Znalezione obrazy dla zapytania zwiadowcy
Wybór był oczywisty:D


The Sims - historie z bezludnej wyspy
Książka w której bohaterowie musieli przetrwać w ciężkich warunkach

Znalezione obrazy dla zapytania piąta fala

Cóż, nie jest łatwo przetrwać podczas inwazji obcych


The sims 4 
Najnowsza książka na twojej półce

Znalezione obrazy dla zapytania kochani, czemu się poddaliści

Za jedyne 10 zł:) Niech żyje biedronka!


Nominuję
filipwlabiryncieksiazek.blogspot.com
http://czytam-pisze-recenzuje-polecam.blogspot.com
http://ksiaazkowy-swiat.blogspot.com/
http://zanimdorosne.blogspot.com/
http://volusequat.blogspot.com/
oraz każdego, kto chce go wykonać:)

Follow me @worldfrombook