Na półce z ulubionymi książkami: Kraina Książek




Cześć! 
Dzisiaj mam przyjemność gościć na tutejszym blogu, gdyż autorka zaproponowała, abym napisała wam pokrótce o moich 5 ulubionych książkach. Taak... tylko 5. Był to naprawdę bardzo trudny wybór, ale cóż...musiałam coś wybrać. Więc zaczynajmy  :D

1. Mechaniczna księżniczka- Cassandra Clare 
Miałam duży dylemat, którą z całej trylogii wybrać, ale padło na Mechaniczną Księżniczkę. 3 tom wybrałam ze względu na to, ile w tej książce odczuwałam emocji... smutek, żal, radość... wszystko na raz. Co ta książka robi z człowiekiem, nie da się opisać... A kaca książkowego nie mogłam się pozbyć.
Z całego serca polecam wam tę trylogię, ze względu na świetnych bohaterów, XIX-wieczny Londyn, no i Nocni Łowcy  *-*

Znalezione obrazy dla zapytania diabelskie maszyny tom 3

2. Miasto Szkła- Cassandra Clare 
I tutaj znowu miałam dylemat, nawet chyba większy niż wcześniej, gdyż musiałam wybrać nie z 3 książek, a 6!
Kolejna świetna seria o Nocnych Łowcach... 3 część najbardziej zapadła mi w pamięć, wszystko zostało w tej części wyjaśnione, były duże zwroty akcji oraz nie mogłam się dosłownie oderwać od tej części. Przeczytałam ją chyba w 2 dni. 

Znalezione obrazy dla zapytania miasto szkła

3. Maybe Someday- Colleen Hoover 
Jest to jedna z trzech powieści tej autorki, którą przeczytalam. I zdecydowanie stała się moją ulubioną. Colleen Hoover jest uznawana za królową New Adult i ja sie z tym zgadzam! Tworzy niesamowite historie, a to co znajdziecie w Maybe Someday to mistrzostwo. Połączenie muzyki i książki było świetnym pomysłem i ciekawym przeżyciem. 
Polecam tą książkę wszystkim, którzy lubią coś innego i cos co zapadnie w pamięć. 

Znalezione obrazy dla zapytania maybe someday

4. Szklany Tron- Sarah J.Maas 

Sarah J.Maas to mistrzyni! A Szklany Tron został moją nową ulubioną książką (jak i cała seria) Genialni bohaterowie, ciekawa fabuła, odważna i bezwzględna zabójczyni, która jest główną bohaterką książki. Czego chcieć więcej?
Jeśli jeszcze nie czytaliście książki Sarah, to polecam sięgnąć właśnie po Szklany Tron <3



Znalezione obrazy dla zapytania szklany tron

5. Dziesięć Płytkich Oddechów- K.A.Tucker 

I tak doszliśmy do ostatniej pozycji, którą mogę wam polecić. Następna książka New Adult, która była znakomita  *-* . Jak to było napisane na okładce  "To prawdziwy rollercoster emocji" , a ja w zupełności się z tym zgadzam. Naprawdę godna polecenia książka, po której również miałam niezłego kaca...


Znalezione obrazy dla zapytania 10 płytkich oddechów




Jeżeli ciekawi was, jakie książki lubi jeszcze autorka, koniecznie odwiedźcie jej Książkową Krainę:) 

Czytaliście któryś z tych tytułów? Ja nie, choć "Mechaniczna księżniczka" przede mną (skończyłam jakiś czas temu 1 tom). "Szklany tron" również czeka na półce. Czy u mnie również trafi na tę, z ulubionymi pozycjami? Wkrótce się przekonam:)



Pamiętajcie, że również możecie nadsyłać swoje ulubione książki!:)

adres: znosemwksiazkach.k@gmail.com

Popularne posty