niedziela, 2 lipca 2017

Moondrive Book TAG // autorski



Jakiś czas temu spotkałam się z określeniem, że książki Moondrive łączą ludzi. Przyznam szczerze, że coś w tym jest. Sama właśnie dzięki tym powieściom poznałam wiele wspaniałych osób. TAG ten chodził mi po głowie już od baardzo dawna i strasznie się cieszę, że nareszcie ujrzy światło dzienne! Mam nadzieję, że rozwiązując go, będziecie mieli tyle frajdy, ile ja podczas tworzenia. Enjoy!^^

1
Znalezione obrazy dla zapytania fangirl moondrive

"Fangirl"

Bohaterka "Fangirl", jak nietrudno się domyślić, jest zakochana w książkach. Jej numerem jeden jest seria powieści o Simonie Snow - nastoletnim czarodzieju. Jest jej wielką fanką. Tworzy nawet własne fanfiction. A ty? Utożsamiasz się z jakimś książkowym fandomem?

Mogłabym wymienić tutaj nawet kilka. Pierwsze o czym pomyślałam to Harry Potter, ale to chyba zbyt oczywista odpowiedź. Dlatego wybrałam tutaj serię, którą kocham równie mocno - "Percy Jackson" autorstwa Ricka Riordana, czy, jak bardzo lubią nazywać go fani, Wujka Ricka.




2
Znalezione obrazy dla zapytania eleonora i park moondrive

"Eleonora&Park"
Miłość tej dwójki na pewno nie należy do tych "od pierwszego wejrzenia". Początkowo Park nie myślał o dziewczynie najlepiej - dziwnie ubrana, pulchna z burzą rudych włosów. Stopniowo zaczęli się jednak do siebie przekonywać... 
Z książkami jest czasem podobnie. Jaka powieść na pierwszy rzut oka nie robi pozytywnego wrażenia, ale jej wnętrze cię zaskoczyło?

Tutaj świetnym przykładem jest "Nawet o tym nie myśl" - książka, o której w tamtym roku było całkiem głośno na blogosferze. Okropna (moim zdaniem) okładka, skrywa naprawdę fajną historię, przy której można świetnie spędzić czas.



3
Znalezione obrazy dla zapytania 7 razy dziś moondrive

"7 razy dziś"
Główna bohaterka powieści przeżywa jeden dzień aż 7 razy. Czy jest jakiś książkowy świat do którego mógłbyś bardzo często wracać? Nawet aż 7 razy?

Zdecydowanie pierwsza część jednej z moich najukochańszych serii - "Zwiadowcy" spod pióra Johna Flanagana. Czytałam ją już 4 razy i mimo to nie mogę się doczekać aż po raz kolejny wrócę do tego wspaniałego świata.



4
Znalezione obrazy dla zapytania początek wszystkiego

"Początek wszystkiego"
Książka, która zapoczątkowała twoją miłość do czytania.

Czytam od dziecka. W moim przypadku nigdy nie było tak, że znalazłam jakąś wspaniałą książkę i... BUM jestem książkoholikiem. Czytanie towarzyszy mi odkąd pamiętam. Jeżeli miałabym wymienić jedną książkę, od której zaczęłam czytać po prostu nałogowo, byłaby to rewelacyjna, niesamowicie wciągająca i przesympatyczna seria o Molly Moon - dziewczynce, która nauczyła się hipnozy i razem ze swoim przyjacielem i mopsem (tak również zaczęła się moja miłość do tej rasy) przeżywają masę przygód. 



5
Znalezione obrazy dla zapytania mroczne umysły

"Mroczne umysły"

Ruby, główna bohaterka serii, potrafiła wedrzeć się do czyjegoś umysłu i poznać myśli, wspomnienia i plany danej osoby. W przypadku jakiej książki, podobnie jak Pomarańczowi, czyli dzieci o zdolnościach takich jak postać, udało ci się wkraść do głowy autora i przewidzieć prawie wszystkie wydarzenia?

"Zanim się pojawiłeś". Nie zabijcie mnie za to, co napiszę, ale to jedna z najgorszych książek, jakie przeczytałam. Domyślenie się zakończenia jest tu po prostu banalne. Dzięki Jojo Moyes - druga część ma rewelacyjny tytuł!


6

Znalezione obrazy dla zapytania czerwona królowa

"Czerwona królowa"

O tej książce można znaleźć wiele różnorodnych opinii. Jedni ją uwielbiają, inni nienawidzą. Wszyscy są jednak zgodni co do jednego - jej okładka jest jedną z najpiękniejszych. Jaka jest twoja ulubiona okładka?

Nie jestem w stanie wybrać tej jednej jedynej. Aktualnie kończę czytać "Tajemną historię" i jestem całkowicie zakochana w wydaniu tej oraz innych powieści Donny Tartt.




7
Podobny obraz

"Pretty Little Liars"

Historię Kłamczuch poznajemy aż przez 14 tomów. To całkiem sporo, ale mimo to jest uwielbiana i czytana przez wiele nastolatek. Jaka jest najdłuższa seria, jaką miałeś okazję przeczytać?

"Zwiadowcy" Sary Sherpard nie przebili, ale kto wie, może John Flanagan jeszcze nas zaskoczy (zawsze warto pomarzyć). Długa, ale równie wspaniała! ♥


8

Znalezione obrazy dla zapytania fobos moondrive

"Fobos"

Akcja książki ma miejsce na Marsie. Motyw kosmosu staje się coraz popularniejszy w literaturze. Jaka jest twoja ulubiona książka, w której bohaterowie przeżywają swoje przygody poza kulą ziemską?

Tutaj mam problem. Nie mogę przypomnieć sobie książki, której akcja rozgrywa się na Marsie, Wenus czy innej planecie. Na pewno poza Ziemią żyją bohaterowie "Naznaczonych śmiercią", więc myślę, że można to zaliczyć :D



9
Znalezione obrazy dla zapytania colleen hoover

Colleen Hoover

Bardzo często widzę, że ktoś wymienia tą Panią, jako swoją ulubioną autorkę powieści romantycznych. Jaki jest twój ulubiony pisarz/pisarka?

Wspaniały, jedyny, cudowny i niepowtarzalny Matthew Quick ♥


10
Znalezione obrazy dla zapytania wybrani

"Wybrani"

Główna bohaterka uczęszcza do Akademii Cimmeria. To elitarna szkoła z internatem, która skrywa różne tajemnice. Do jakiej książkowej szkoły chciałbyś trafić?

Oczywiście, że Hogwart. Pewnie wszyscy jesteście zaskoczeni, czyż nie? 

Znalezione obrazy dla zapytania hogwart school gif tumblr




NOMINUJĘ:

1. Zanim się obudzę...

2. Volusequat

3. Time of Book

4.Jestem na TAK

5. Tysiac Życ Czytelnika

I oczywiście osobę, której nie mogło tu zabraknąć. Jest to chyba największa miłośniczka książek Moondrive, jaką znam:) :

6. Legendary Booklover

I każdego, komu TAG się spodobał!

Jeżeli postanowiliście wykonać go, koniecznie podeślijcie mi link. Nie mogę doczekać się, aby zobaczyć wasze odpowiedzi!

Follow me @worldfrombook